baner38.jpg

tel. 55 646 0 400
e-mail: prk@powiat.malbork.pl

 

Powiatowy Rzecznik Konsumenta przyjmuje:
w środy i piątki w godzinach od 13:00 do 14:30 (pokój numer 42)

Powiatowy Rzecznik Konsumentów wykonuje zadania samorządu powiatowego w zakresie ochrony praw konsumentów.

 

INFORMACJE POWIATOWEGO RZECZNIKA KONSUMENTÓW


Kompetencje rzecznika konsumentów:
Rzecznik konsumentów świadczy bezpłatną pomoc prawną konsumentom w sprawach indywidualnych związanych z naruszeniem ich interesów i praw.

Kompetencje rzecznika konsumentów określone są w art. 42 ust 1 ustawy z dn. 16 lutego 2007 r.o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. nr 50 z 2007 r. poz. 331 z p. zm.)

 

Uwaga:

Prosimy o nieprzesyłanie skarg i próśb o interwencję na adres poczty elektronicznej. Skargi i prośby o interwencję należy przekazywać tradycyjną pocztą. Wyjątek stanowią e-maile z podpisem elektronicznym.

Poczta elektroniczna służy do zadawania pytań w zakresie wątpliwości interpretacyjnych powstających na tle stosowania prawa konsumenckiego oraz krótkich zapytań związanych z problematyką konsumencką.

Starostwo Powiatowe w Malborku

Plac Słowiański 17, 82-200 Malbork, tel. 55 646 04 00, fax 55 272 34 62